W niniejszym poradniku przedstawię Wam i opiszę jak zrobić własny
confing do serwera dla Call of Duty 2. Musimy zacząć od uruchomienia np. Notatnika i wlejenia takiego kodu, który później
poddajemy modyfikacji:
set sv_hostname „Twoja nazwa serwerka np FkCoD.pl – Serwer Nieoficjalny”
sets Admin „TwojNickAdmina”
sets Email „TwojEmail”
sets Irc „”
sets Website „http://www.fkcod.pl”
set scr_motd „Przywitanie na serwerze”
set g_oldVoting „1”
set g_allowvote „1”
set g_allowvotetempbanuser „1”
set g_allowvotetempbanclient „1”
set g_allowvotekick „1”
set g_allowvoteclientkick „1”
set sv_pure „1”
set rcon_password „haslo rcon”
set g_password „”
set sv_privatePassword „”
set sv_privateClients „”
set g_log „server.log”
set g_logsync „0”
set sv_allowAnonymous „0”
set sv_floodProtect „1”
set sv_maxPing „250”
set sv_master1 „cod2master.activision.com”
set sv_master2 „cod2authorize.activision.com”
set sv_master3 „master.gamespy.com:28960”
set sv_master4 „master0.gamespy.com”
set sv_master5 „master1.gamespy.com”
set sv_master6 „clanservers.net”
set sv_master7 „codmaster.infinityward.com”
set sv_gamespy „1”
set scr_drawfriend „1”
set scr_forcerespawn „1”
set scr_friendlyfire „1”
set scr_freelook „1”
set scr_spectateenemy „1”
set scr_roundcam „1”
set scr_killcam „1”
set g_deadchat „1”
set scr_teambalance „1”
set g_teamswitchdelay „25”
set sv_zombietime „1”
set sv_timeout „120”
set g_inactivity „0”
set g_inactivityspectator „0”
set sv_kickBanTime „300”
set cl_autocmd „1”
set g_banIPs „”
set g_no_script_spam „1”
set g_antilag „1”
set sv_voice „0”
set sv_voiceQuality „0”
set voice_deadChat „0”
set voice_global „0”
set voice_localEcho „0”
set winvoice_mic_mute „1”
set g_weaponAmmoPools „1”
set scr_allow_enfieldsniper „1”
set scr_allow_kar98ksniper „1”
set scr_allow_nagantsniper „1”
set scr_allow_springfield „1”
set scr_allow_svt40 „1”
set scr_allow_enfield „1”
set scr_allow_kar98k „1”
set scr_allow_m1carbine „1”
set scr_allow_m1garand „1”
set scr_allow_nagant „1”
set scr_allow_g43 „1”
set scr_allow_bar „1”
set scr_allow_bren „1”
set scr_allow_mp44 „1”
set scr_allow_ppsh „1”
set scr_allow_sten „1”
set scr_allow_mp40 „1”
set scr_allow_thompson „1”
set scr_allow_pps42 „1”
set scr_allow_greasegun „1”
set scr_allow_shotgun „1”
set scr_allow_smokegrenades „1”
set scr_allow_fraggrenades „1”
set scr_dm_scorelimit „50”
set scr_dm_timelimit „300”
set scr_tdm_scorelimit „100”
set scr_tdm_timelimit „300”
scr_ctf_scorelimit „15”
set scr_ctf_timelimit „300”
set scr_hq_scorelimit „150”
set scr_hq_timelimit „300”
set scr_sd_graceperiod „15”
set scr_sd_roundlength „4”
set scr_sd_roundlimit „7”
set scr_sd_scorelimit „0”
set scr_sd_timelimit „20”
set scr_sd_bombtimer „60”
set sv_allowDownload „1”
set sv_wwwDownload „0”
set sv_wwwBaseURL „”
set sv_mapRotationCurrent „”
set sv_MapRotation „gametype tdm map mp_carentan”
Tą oto konfigurację serwera zapisujemy np. jako serwer.cfg (nie serwer.cfg.txt) i wklejamy
do folderu Main.
Tworzymy specjalny skrót to uruchamiania serwera. W tym celu tworzymy
najzwyklejszy skrót do trybu MP, wchodzisz do jego właściwości i dopisujesz parametr:
+set dedicated 2 +exec serwer.cfg +map_rotate
Może to wyglądać przykładowo tak:
C:\Gry\CoD 2\CoD2MP_s.exe +set dedicated 2 +exec serwer.cfg +map_rotate
Jeśli nie wiesz jak sprawdzić IP artykuł o tym znajdziesz na końcu poradnika Własny serwer.
Wszelkie pytania dotyczące powyższego artykułu proszę kierować na Forum FkCoD Site – dział Multiplayer.
Znajdziesz je TUTAJ.
Powodzenia
Opracował Filek