Perki

przez | 26/03/2011

Perki w Call of Duty 4: Modern Warfare

Grupa 1

C4 – Idealny perk do zastawiania pułek. Daje on graczowi dwa zdalnie odpalane ładunki C4. Po zastawieniu pułpaki można je odpalić zdalnie lub poprzez szybke dwukrotne naciśnięcie klawisza „użyj” (F).

Granat Specjalny (Special Grenades) x 3 – Perk ten daje graczowi 3 granaty specjalne do wyboru: granat błyskowy lub ogłuszający.

RPG x 2 – Dzięki temu perkowi otrzymamy dwie rakiety RPG, idealnie nadające się do niszczenia wrogich helikopterów.

Claymore x 2 – Rasowy per na rasowe pułapki 🙂 Daje on graczowi 2 miny claymore. Można je postawić w dowolnym miejscu, np. po to, by ktoś nie rozbroił zbyt szybko naszego ładunku w trybie Znajdź i Zniszcz

Odłamkowy x 3 – Perk ten daje nam 3 granaty odłamkowe.

Bandolier – Perk daje graczowi dwa dodatkowe magazynki do każdej bronii. Perk ten jest też dostępny w modzie PAM w wersji 4

Saper – Dzięki temu perkowi łatwiej dostrzeżemy ukryte miny claymore oraz ładunki C4.

Grupa 2

Moc obalająca (Stopping Power) – drugi dostępny perk w modzie PAM v.4. Zwiększa on moc naszej broni.

Niszczyciel (Juggernaut) – Krótko mówiąc dzięki temu dodatkowi trudniej nas zabić 🙂 – możemy „przyjąć” więcej obrażeń.

Szybkie przeładowanie (Sleight of Hand) – Dzięki temu perkowi dużo szybciej przeładujemy naszą broń.

Podwójny strzał – zwiększa szybkość strzelenia naszej broni.

Przesada – Perk ten pozwala nam umieścić zamiast pistoletu inną dodatkową broń.

Zakłócanie UAV (UAV Jammer) – Perk powoduje zakłocanie wrogiego zwiadu UAV, dzięki czemu nie widać nas na radarze.

Wybuch soniczny (Sonic Boom) – znacznie zwiększa obrażenia zadawana przez granaty i ładunki wybuchowe.

Grupa 3

Ekstremalna kondycja (Extreme Conditioning) – Dodatek pozwala dłużej biec sprintem.

Pewne Celowanie – Zwiększa celność broni poprzez zmniejszenie odrzutu

Ostatni bastion (Last Stand) – Dzięki temu perkowi po przyjęciu wielu obrażeń zamiast umrzeć, padamy na ziemię i dostajemy pistolet, który możemy używać jeszcze przez 10 sekund.

Głębokie uderzenie – Perk ten sprawia, że nasze pociski stają się bardzo silne, na tyle silne, że kula może przybijać mury, ściany itp.

Płuca jak miechy – Perk przydatny tylko ze snajperką. Umożliwia wstrzymanie oddechu dwa razy dłużej niż normalnie.

Martwa cisza – Perk sprawia, że nie słychać naszych kroków. Przydany w trybie S&D

Podsłuch – Praktycznie nieprzydatny perk. Umożliwia on podsłuch czatu głosowego do 30m od gracza, który właśnie nadaje komunikat głosowy.

Męczennik (Martyrdom) – Perk, który sprawia, że po zabiciu gracza upuszcza on granat pośmiertny, który może wyrządzić dodatkowe szkody innym graczom.

Opracował Filek

Dodaj komentarz