Silnik MW 3 jest jak „Porsche”

przez | 18/10/2011
Glen Schofield ze Sledgehammer Games stwierdził, że silnik Modern Warfare 3 można porównać z Porsche. Oto pełna wypowiedź:

„Pracowałem z wieloma silnikami graficznymi w życiu […] ale ten, to Porsche. Chcę przez to powiedzieć, że wszystko tu ma sens, wszystko jest tak cholernie czyste. Od razu widać, że ktoś nad tym pracował od lat. Łatwo to podkręcić. Pracowaliśmy już wcześniej z silnikami, które były jak pieprz@ne spaghetti. Nie dało się popracować nad jednym elementem i włożyć go z powrotem do całości, bo wszystko zaczynało się sypać. Przede wszystkim jednak my nie dostarczamy silnika graficznego. My dostarczamy grę. Dlatego o tym chcemy rozmawiać. Oczywiście można rozmawiać na temat silnika, ale nie na tym polega zabawa. Ale proszę bardzo: jeśli porównasz Modern Warfare 2 i Modern Warfare 3 zobaczysz wielką różnicę. Popatrz na modele postaci, na modele broni, na odbicia świetlne, na wodę. Dodaliśmy tyle rzeczy, że jeśli ktoś mówi, że zrobiliśmy tylko Ctrl+C i Ctrl+V to nawet nie chce mi się tego komentować. Ci ludzie po prostu nie znają się na rzeczy. Nie mają pojęcia o czym mówią”.

Cóż, po jego słowach można stwierdzić – „po co zmieniać coś co jest dobre”. Trudno powiedzieć czy to dobrze. Z jeden strony silnik podrasowany powinien mieć tylko nieco wyższe wymagania, ale z drugiej strony, część graczy oczekuje czegoś nowego. A jakie jest Wasze zdanie?

Źródło: CD-Action.pl

Dodaj komentarz